FRÅGA!!!!?!??!?!

HEJ!<33
Vi har fått in ett mejl med en fråga: 

Min kille vill ha sex i min rumpa men inte min snippa. det tycker jag är jättekontsigt och lite läskigt nästan! Han brukar be mig pilla honom där och det är okej men är osäker om jag vill ha sex i min rumpa?! Vad tycker ni? 

SVAR:
Vi på redaktionen tycker att du inte ska göra någonting du inte vill. Om du inte vill ha sex i analen/rumpan behöver du inte det.

Det är vissa som kan tycka att det är skönt medans andra tycker det är obehagligt eller gör ont.

Några viktiga saker du måste tänka på är att ta det försiktigt och man ska förbereda sig noga. Inte börja med att föra in penisen med en gång utan kanske ett finger från början. Ett tips är att använda glidmedel.

Både killar och tjejer kan tycka att det kan kännas skönt med ett finger eller något annat på eller inuti anus eftersom det finns känsliga nervändar där.

Hoppas du fick ett bra svar!!

Det viktigaste är att du inte behöver göra någonting som du inte vill. Om du inte vill ha sex i rumpan så ska du absolut inte ha det.

Vi på redaktionen vet inte så mycket om analsex så därför fick vi ta lite fakta från mensbloggen.se! Världens bästa blogg efter oss såklart ;)<33





PUSS NI ÄR BÄST // livetienbinda<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0