gästblogg :P

jag är ytterligare en av de tre musketörerna (den fjärde nu då hihi :P) som ska gästblogga här idag!

jag tänkte nämligen prata lite om sånt som de inte har tagit upp än i bloggen

Hur säger man till sin pojke att man har mens? :P

Herregud flickor! det här måste vi ändra på! pojken vill ha dig som du är, och vi här på redaktionen tycker att man ska ha detta som grundregel




Vad gör jag om han vill göra det ändå trots att mensen flöder i niagarafall (såhär brukar det ju vara)

Då gör du det som känns bäst för dig! Om du tycker mensen är äcklig, kan du alltid använda en röd kondom, eller vad tycker ni gör inte en färg sex lite mer roligt och äventyrligt då? :P !



Pojken min frågar mig nu om det går bra bakifrån istället

Jag tror att detta kräver mycket omtanke och bajsonering innan! :P Men personligen är det inget fel på detta! KOm ihåg toabesök både efter och före!


Kommentarer
Postat av: emma

hahahahahahahahhaha sjukaste inlägget so far

2011-02-01 @ 20:22:17
Postat av: Anonym

Vad händer egentligen när man får orgasm? Hur känns det? Känner man det alls?



Från en undrande på 13 vårar

2011-02-02 @ 23:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0