LOVE IS AWESOME xD

Hej alla gossingar hihi xD
Jag tänkte prata lite om kärlek o så!
Det kan vara både härligt och jobbigt att vara kär.. Speciellt den första dejten, det kan vara stelt och läskigt. Man kanske bara har snackat på internet eller sms och då kan det ju vara läskigt att snacka in real life xD... (fast jag är en väldigt framåt, positiv och otroligt rolig tjej som bjuder på mig inför allt och alla, bra va? xD)

Men här kommer några tips på första dejtengrejer:
-Gå på bio, mysigt att hålla handen etc. (kan vara dåligt eftersom det kan kännas stelt p.g.a. man bara sitter. x) )
-Laga en härligt middag tillsammans!
-Börja med sexlekar, kan bli mindre stelt då man lär känna varandras kroppar först.
-Sumobrottning eller laserdome något som är kul :D :D
-Sitt i någon säng mys, prata och berätta om dig som person (Något jag verkligen tycker går hem för du är ju du och det kan INGEN ändra på ju eller hur? xD)

Kom ihåg det viktigaste av allt, var bara dig själv ingen annan! Du är ju så bra! Så härlig person! SÅ vacker..
Jag gillar alla för den där är, vi rockar ju xD


Bilden ger ett tråkigt budskap tycker jag! Du är ju den du är...


gulligt att dela glass x)

Några tips för hur du läker ett brustet hjärta:
Du måste våga gråta, ta ut dina känslor, du har alltid en vän att gråta ut mot.
Du är ju värd det bästa, du ska ju vara med någon som vill vara med dig!
Skriv listor, alla positvia grejer du kan göra som singel :D (gjorde jag, efter kevin lämnade mig..)
Du måste låta det ta tid, våga!
Ät mycket godis, unna dig saker! Du är värd det bästa!




PUSS livetienbinda<333

Kommentarer
Postat av: Amelia

Verkligen supertips redationen, verkligen!! Tack för en underbar blogg, med bra uppdatering!! Kyss

2011-02-02 @ 23:14:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0