Äntligen fredag!!!!!:'D

Hej bloggen :D
Äntligen fredag idag :) idag ska jag se på film och äta massa godis, eftersom att det är fredag :D
ÄNTLIGEN säger jag bara xD
Aja, Idag hade jag tänk ge lite exempel på olika trosor som man kan använda ;) Det finns ju allt från string till ''mormor-trosan'' som vi kallar det här på bloggen xDXDxD Aja, det skönaste alternativet är ju absolut string. Ibland skär det ju som fan i röven men det är fett värt mödan! Värre e ju björnborg som skär upp så det nästan gör ont!!!:'(
När man har mens då? tänker ni. Ja då kan man ju använda ett par vanliga trosor xD svårare än så är det inte :) eller använda en binda som är anpassad efter stringtrosan.

Diadem här ja.
MUMSxD

lite lustigt xD


denna trosan kallas diadem, det är ågot jag inte rekomenderar då det svider efter en dag i skolan.
dessa här längst ner är dem mest normala kanske :)


KYSS&SMEK //livet i en binda <33

 


Kommentarer
Postat av: ebba

asså tjejer, ni är as grymma, jag äjskar eram blogg.

Skulle ni inte kunna ha tävlingar så att man kam vinna prylar eller vinna en länkning, känns som om ni haar många läsare. Kyssar ebba o

2011-01-29 @ 11:43:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0