Hur mycket behövs det tvättas?

Hej!
Jag tänkte nu berätta lite för er om hur erat underliv ska kännas fräscht. Du ska aldrig tvätta det för ofta för då kan slemhinnorna torka ut och man får ont.

Din snippa håller sig mjuk och ren, det räcker att du tvättar där nere en gång om dagen. Det är ofta många som är rädda att det ska lukta och stinka.. :(( Själv försöker jag tänka positivt om att detta är jag och killen får acceptera. Mitt underliv mår ju bra och det är de viktigaste. 

Inuti din slida ska man inte tvätta alls. Använd dig av ljummet och vatten och inga starka parfymerade tvåler eller duschkrämer nära snippan. Om du känner att det är torr kan du använda dig av tvättolja.

Så tvätta snippan försiktigt och en gång om dagen räcker bra. Kom ihåg att kroppen faktiskt är skitbra på att fixa sig själv!

Har ni frågor? Oroa er inte för mycket! Ni är så bra som ni är så! KRAMIZAR livetienbinda

(Till detta inlägget fick jag inspiriation av Mensbloggen.se, världens näst bästa blogg efter oss såklart xD :D)


Kommentarer
Postat av: Emma

Kan ni inte berätta lite mer om hur killar vill att tjejen ska se ut? Jag måste verkligen veta nämligen^^ jag har precis fått en pojkvän som är heeeelt underbaar och skulle gärna vilja vet mer, så jag kan förebereda mig inför vårt kommande långa förhållande! Keep up the good work! :)

2011-01-31 @ 11:08:58
Postat av: rosanna is the shit

Eeeeeew e det din fittflytning?! Fan va disgustinh

2011-01-31 @ 11:57:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0