Kära Sofia, här kommer ditt svar

Hej
kul att ni har gjort en rolig blogg att läsa,
asså jag har så många frågor men det känns dumt att fråga alla på en och samma gång men jag kommer att fråga några saker ibland.
jag är en 15 årig tjej som bor i Skåne, jag har inte haft en pojkvänn på 1 år nu:O och jag e beroende av sex, asså det är det bästa som finns, vet ni om det finns några leksaker vi tjejer kan ha för att känna det såå bra:D
snälla jag e otroligt beroende!!
snälla svara så fort ni kan!!
puss och kram!

Hej Sofia!!!
Detta meddelande berörde verkligen mig när jag läste det, jag ska nu försöka svara dig på bästa sätt.
Du behöver vara beroende av sex för att du gillar det, de allra flesta tycker om sex och längtar efter det emellanåt :) Jag håller med om att vi tjejer behöver sexleksaker, jag slänger in lite tips jag hoppas du kan använda dig av!!! I Göteborg finns en affär som heter Kondomeriet, där finns allt du kan använda dig av för att njuta lite då och då.
Lycka till med självstimuleringen Sofia!
P.s. Visste ni att man koncentrerar sig i skolan lättare av att stimulera underlivet!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0