KÄRLEK

Hej alla kära läsare!!
Idag har varit en dag då jag tänkt mycket på kärlek och svek. För idag den 27 januari är det exakt två månadersen jag och min pojkvän beslutade oss för att göra slut. Det var en hård tid vi båda fick gå igenom med mycket tårar. Idag mår jag bra men har gått runt lite deppig idag.. Som tur är har jag mina superduperunderbara kompisar som stöttar mig hela tiden <33

Det absolut värsta någon kan göra är att vara otrogen tycker jag och resten av tjejerna.. Det är så hemskt. Så skulle aldrig jag kunna göra. Min förra pojkvän hette Kevin och vi var väldigt lyckliga tillsammans. Vi var så söta tyckte alla :D vi hade redan börjat fundera på bröllop, barn och att flytta ihop (gulligt va..). Men allting gick snett då han dumpade mig för en annan så egentligen kan vi säga att det var han som inte ville vara tillsammans med mig. Jag var fortfarande kär..

Det jobbigaste blir när vi stöter ihop på stan, då kan tårarna börja falla för han är så vacker.
Jag har idag svårt för att lita på alla dessa killar som vill vara tillsammans med mig, men jag försöker även fast det är hårt.

TIPS: Var aldrig otrogen då detta kan förstöra HELA ditt liv för alltid. Behåll humöret uppe alla älskade läsare.

P.S. Vi tycker ni är så bra D.S.

PUSS livetienbinda


Så fin bild.. de ser så kära ut tycker jag! Vad tycker ni?

Kommentarer
Postat av: anna nyberg

Åh ja har råkat ut för samma sak.. Stå för den du är. ps. Nice blogg xD

2011-01-28 @ 09:23:10
URL: http://blogg.se
Postat av: davida

Love your blog hahaha

2011-01-28 @ 09:23:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0