shave or not..

Shave or not, det är den stora frågan..  (:D)
Vi alla har väl säkert hört ''det är naturligt'', men jag själv känner mig faktiskt fräschare med hår hehe.
Sedan finns det också människor som tycker tvärt om, då  säger jag bara tyck på!!xD
Nu förtiden är det nästan ett måste bland alla tjejer att raka underlivet, medan förr så kanske man rakade vid bikinilinjen. hm.,.. Detta är verkligen ett dilemma, kommer det alltid att vara såhär eller kommer det försvinna?
Jag tror/hoppas xD att det bara är en trend. Tänk efter nu alla bloggläsare när ni står i duschen. Vi tjejer ''måste'' redan raka benen och under armarna, nu ytterligare ett ställe till?! Aha, okej nu förtiden rakar sig många killar mellan benen, men varför? kan inte tjejer också få vara naturliga? håren finns fatiskt av en anledning. Jag kanske aldrig kommer att förstå mig på detta.. xD:D
I vilket fall så tänker jag, aja nu när man ändå har bestämt mig för att raka så ska man ju göra det på bästa sätt, och då ska jag tipsa om lite saker man absolut ska använda för att resultaten ska bli på topp.

 

Det viktiga för att få det bästa resultatet är att använda en rakhyvel för män, den ger 10 gånger bättre resultat.

 

MEN, har du problem med röda prickar efter rakningen även om du använder specialprodukter till underlivet för och efter rakning, så skall du absolut använda engångsrakhyvlar. Som du endast använder EN gång per rakning. Ditt underliv behöver nog mindre bakterier och kan vara lite överkänsligt.

Jag hoppas att vi ha gett dig de bästa tipsen för en riktigt bra rakningstid xD

PUSS O KRAM vi på livetienbinda.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0