Speak out girls

Hej alla fina!
Jag tänkte ta upp det känsliga ämnet flytningar. Av någon konstig anledning är flytningar något man inte gärna talar om. Mens går bra men usch vad pinsamt och pirrigt det ska vara med flytningar! Jag bara hallå, det är ju bara en simpel flytning!

Jag tror det är så känsligt för att det är en konstig konsistens och doft på flytningar (kroppsvätskor i alla slag för den delen). Men speak out tjejer!!! Det är helt normalt att ha flytningar, svettningar, mycket mens eller liknande. Stötta varandra, det är inte lätt att man alltid förväntas vara så fräsch hela tiden i dagens samhälle.

Ett tips: jag och mina tjejkompisar har tjejnack lite då och då. Vi pratar om allt mellan himmel och jord: föräldrar, pinsamheter och killar. Det kan var skönt att göra det någon gång ibland! Om du inte har kompisar du kan prata med kan du alltid snacka med din brorsa, syrra eller någon förstående lärare :)

Flyt vidare hihi!!!! Kramisar livetienbinda


Kommentarer
Postat av: Anonym

Får alla tjejer flytningar , kan man få bort dom? Har det varje dag känns ganska äckligt ;(

2011-01-31 @ 21:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0