Svar på frågor, igen :D

Hej alla goa läsare där ute x)

Vi har fått in ännu mer frågot till bloggen, och jag tänkte svara på en utav dem;)


abrahima om FRÅGESTUND:
Jag har haft min mens i två år nu, och känner mig lite konstig... rena rama niagarafallet varje gång... 

är det något som kan hjälpa? min bror säger att det är lungt och att det beror på all stress... men är det verkligen så
Svar;
Hej Abrahima. Du behöver inte alls vara orolig, vissa människor får mer mens än andra. Och eftersom att du har haft din mens så länge som två år, så tror vi på bloggen att det kommer fortsätta bli så.
I och för sig, när du är cirka 80 år, så kommer nog mensen att avta lite :D
Men var inte orolig, cirka 75 % av alla ''mensare'' har det precis som du! Tänk bara på att hålla underlivet rent och raka helst inte bort håret, då det skyddar från svamp m.m.

 

PUSS & MASSA KRAMAR <3
Vi på livet i en binda . blogg . se <3

Kommentarer
Postat av: Wirrie-bell

Man kan även prova att äta järnpiller undetiden man ha mens eftersom att kroppen gör av med massa järn när man blöder :)

2011-03-08 @ 19:17:14
URL: http://wirrie-bell.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0