Svar på frågor!!! :)

Vad gör man när mensen är för mycket att det tampongen inte räcker?

Hej! Du kanske inte byter din tampong tillräckligt ofta? Om du gör det kan du alltid testa att ha ett trosskydd i trosan så det inte läcker på tyget :) Lycka till med blödningen ;) Kram livetienbinda

Hej, finns det någon kräm man kan smörja in fittan med efter man har rakat bort håret?

Hej! Vi på livetienbinda redaktionen tycker inte man ska raka sitt underliv. Håret finns där för att skydda mot bakterier. Om det är så att du har pojkvän ska han tycka om dig för den du är!!!
Men jag vet att RFSU har en kylande kräm mot sveda och irritation, bilden kommer nedan :)


Tänkte även berätta om första gången jag fick mens! Det var en solig sommardag och jag kände något vått i trosorna, först trodde jag det var en flytning men så gick jag på toa och såg att det var blod. Kändes fint på något sätt :) Mensa på där hemma!!! PUSS livetienbinda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0