TIPS!!!

Hej alla!!
Jag tänkte ge mina tips om bästa tamponger och bindor! Många tror säkert att alla är samma men det kan ha olika funktioner och olika bra. Mina personliga favoriter är libresse, jag tycker de har personliga och fina förpackningar och man blir glad av de fina färgerna. Då känns det inte lika jobbigt och äckligt att ha mens.


Det är dessa tamponger jag pratar om! De är väldigt bra, har du lite mens kan du ta en mini och har du lite mer kan du välja normal eller större. Visst är förpackningarna fina? :D


Dessa bindor är också superbra! Rekommenderar jag verkligen! Håller ett bra tag också superduper!!!!
Det finns flera andra märken på tamponger och bindor också t.ex. O.B. med flera. Men mina personliga favvo är alltså Libresse :D
PUSS livetienbinda
Ta hand om dig och din mens!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0